środa, 13 czerwca 2012

Coś do włosów :)

Witajcie :)

Na początek pragnę polecić Wam dwa produkty do pielęgnacji włosów, które osobiście wypróbowałam i naprawdę z czystym sumieniem mogę zachęcić Was do ich kupna :)


Jest to odżywka do końcówek firmy Avon. Sprawia, że włosy się nie plączą i dodatkowo zawiera filtr przeciwsłoneczny. Ja kupiłam ją za 19,90. Nie każdemu będzie odpowiadać cena bo też buteleczka nie jest duża ale piękno jest warte każdych pieniędzy :)
Plusy:
+ ładny zapach
+ łatwiejsze rozczesywanie
+ włosy miękkie w dotyku 
+ połysk.
Warto wypróbować :)




 
Oto kolejny godny uwagi kosmetyk :)  To maska rozświetlająca kolor do włosów farbowanych Herbal essences. Sprawia, że włosy zachowują swą intensywną barwę na dłużej. Można ją kupić za ok. 13 zł. Ja z zakupu byłam bardzo zadowolona więc mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)
Plusy:
+ miękkie włosy
+ trwały, piękny zapach
+wydajna.
Również bardzo polecam :)


Ale nie wierzcie mi na słowo, same spróbujcie ;) miłego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz